skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ENGINE"
- 781.135 -
- karburátor sedr 136
- rozdělovač p. Urbi
- svíčky Brisk D17YC
- oil (castrol magnatech 10W-40)
- výfukové potrubí 2-1 s příčně uloženým tlumičem
PŘEDNÍ NÁPRAVA
hřebenové řízení
stabilizátor 19mm p.Svozil
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
závodní okruhové pružiny SpeedPRO
ZADNÍ NÁPRAVA
kyvná náprava
nové silentbloky podélných ramen
pružiny seříznuté o 1 závit
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
PNEU
Michelin energy 165/70 R13
PROVOZNÍ KAPALINY
- chladící směs (G 48 + des. voda)
- brzdová kapalina DOT4
- převodový olej PP80
DOTAZY A VEŠKERÁ KOMUNIKACE přes [SZ]
NEED FOR SPEED[1986] - komentáře:
15:52:07
08.02.2012
08.02.2012
dakar.cz
-> ŠKODA 120 GLS: Tome,některé tvoje výroky opravdu stojí zato..
15:47:21
08.02.2012
08.02.2012
ŠKODA 120 GLS
-> vhml: přesně tááák, tam bude problém mezi sedadlem a volantem
15:46:58
08.02.2012
08.02.2012
Maťulo
ŠKODA 120 GLS 08.02.12 15:45:20 napsal:
→ MOLSO: NEBÝT MOLSA, TAK POLOVINA SLOVÁKŮ UŽ NEJEZDÍ
ale toto je pravda pravduca!!!
→ MOLSO: NEBÝT MOLSA, TAK POLOVINA SLOVÁKŮ UŽ NEJEZDÍ
ale toto je pravda pravduca!!!
15:46:18
08.02.2012
08.02.2012
Maťulo
-> ŠKODA 120 GLS: chcem ta v tom podporit a povedat ti aby si sa nechytal kazdej drobnej kritiky od maleho percenta zatvrdnutych originalistov! Furt je to šerbel ci mas 105s alebo 136 GLSE alebo ja nevim co!
15:45:30
08.02.2012
08.02.2012
vhml
-> minno: pokud si nechal stejný i pruziny, tak jsi napravu vyrazne pritvrdil. Mám v jednom aute na zavody kyvku, v druhym vlecku a nemám pocit ze by mi v jizdnich vlastnostech kyvka zasadne omezovala.
15:45:20
08.02.2012
08.02.2012
ŠKODA 120 GLS
-> MOLSO: NEBÝT MOLSA, TAK POLOVINA SLOVÁKŮ UŽ NEJEZDÍ
15:44:18
08.02.2012
08.02.2012
ŠKODA 120 GLS
-> dakar.cz: dakar.cz 08.02.12 15:38:57 napsal:
→ Matulo: Tlacháš a si diletant na práci co se škodovek
týče. Nejlepší je přece to,co tam je od výroby. NO FURT SI JENOM BARVIČKUJE AUTO
→ Matulo: Tlacháš a si diletant na práci co se škodovek
týče. Nejlepší je přece to,co tam je od výroby. NO FURT SI JENOM BARVIČKUJE AUTO
15:44:07
08.02.2012
08.02.2012
MOLSO
-> Matulo:
15:43:28
08.02.2012
08.02.2012
Maťulo
-> dakar.cz: jj nedaj boze kurvit do GLS nebo zehlicky s chromovymi naraznikmi...
15:38:57
08.02.2012
08.02.2012
dakar.cz
-> Matulo: Tlacháš a si diletant na práci co se škodovek týče. Nejlepší je přece to,co tam je od výroby.
15:38:43
08.02.2012
08.02.2012
minno
-> Matulo 08.02.12 15:24:14: toto je pravda a ten strop u kyvky je dosť nízko. Nič proti kyvke ináč nemám, ale toto sú fakty. U kyvky som mával pri rýchlejšom prejazde zákrut pocit, že tak toto je už asi ešte ten taký bezpečný strop, kedy je to auto o pokoji ovládateľné. Po presedlaní na vlečku jazdím zákruty omnoho rýchlejšie ako predtým a to s pocitom omnoho väčšieho bezpečia = by to znieslo ešte omnoho viac, kým by to bolo už na hranici.
Doplním že všetko ostatné na aute je rovnaké ako bolo aj na kyvke vrátane zadných tlmičov - len zámena nápravy za nápravu.
Doplním že všetko ostatné na aute je rovnaké ako bolo aj na kyvke vrátane zadných tlmičov - len zámena nápravy za nápravu.
15:38:19
08.02.2012
08.02.2012
ŠKODA 120 GLS
Matulo 08.02.12 15:24:14 napsal:
ŠKODA 120 GLS 08.02.12 13:26:38 napsal:
Netlacham, hovorim z vlastnej skusenosti! zrovna o tobě si myslím, že patříš mezi zbylé 2% lidí na virtu tak proč se toho mého komentáče o tlachání chytáš
V tom máš pravdu, že hranice možností posune vejš, ale já zatím na hranici možností nejezdím, takže mi kyvka zatím stačí
ŠKODA 120 GLS 08.02.12 13:26:38 napsal:
Netlacham, hovorim z vlastnej skusenosti! zrovna o tobě si myslím, že patříš mezi zbylé 2% lidí na virtu tak proč se toho mého komentáče o tlachání chytáš
V tom máš pravdu, že hranice možností posune vejš, ale já zatím na hranici možností nejezdím, takže mi kyvka zatím stačí
15:29:24
08.02.2012
08.02.2012
suri
havlik 08.02.12 13:50:37 napsal:
→ ŠKODA 120 GLS: no ze se ozývá zrovna ten co patří do
těch 98%
→ ŠKODA 120 GLS: no ze se ozývá zrovna ten co patří do
těch 98%
15:24:14
08.02.2012
08.02.2012
Maťulo
ŠKODA 120 GLS 08.02.12 13:26:38 napsal:
Přesně tak – to,
že tu někteří lidé nadávají na škodovku, kyvku a jiné… zřejmě bude
naznačovat, a tím se teď nechci nikoho dotknout, že majitelé jsou hold
diletanti na práci, co se škodovky týče!
Kym mas este kyvku, tak si na nej par krat skus zajazdit na hranici moznosti, kedy uz citis ze je to naozaj strop toho co si s tym mozes dovolit! Hned ako vyhodis kyvku do zberu a namontujes vlecku, zistis ze ten strop mozes este veselo posunut!!! Netlacham, hovorim z vlastnej skusenosti!
Přesně tak – to,
že tu někteří lidé nadávají na škodovku, kyvku a jiné… zřejmě bude
naznačovat, a tím se teď nechci nikoho dotknout, že majitelé jsou hold
diletanti na práci, co se škodovky týče!
Kym mas este kyvku, tak si na nej par krat skus zajazdit na hranici moznosti, kedy uz citis ze je to naozaj strop toho co si s tym mozes dovolit! Hned ako vyhodis kyvku do zberu a namontujes vlecku, zistis ze ten strop mozes este veselo posunut!!! Netlacham, hovorim z vlastnej skusenosti!
13:50:37
08.02.2012
08.02.2012
havlik
-> ŠKODA 120 GLS: no ze se ozývá zrovna ten co patří do těch 98%
13:48:11
08.02.2012
08.02.2012
kozel 130 GL
-> minno: súhlas
13:45:48
08.02.2012
08.02.2012
ŠKODA 120 GLS
minno 08.02.12 13:37:25 napsal: toto je teda tiež názor
za všetky drobné
.
To je můj osobní názor a taky, že 98% lidí na virtu o věcech jenom tlachá
za všetky drobné
.
To je můj osobní názor a taky, že 98% lidí na virtu o věcech jenom tlachá
13:37:25
08.02.2012
08.02.2012
minno
-> ŠKODA 120 GLS 08.02.12 13:26:38: len či to kozel 130 GL nemyslel tak trochu ironicky, že kyvka je parádna V príspevku nižšie totiž píše, že rozdiel kyvka-vlečka je markantný
ŠKODA 120 GLS 08.02.12 13:26:38 napsal:
Přesně tak – to,
že tu někteří lidé nadávají na škodovku, kyvku a jiné… zřejmě bude
naznačovat, a tím se teď nechci nikoho dotknout, že majitelé jsou hold
diletanti na práci, co se škodovky týče!toto je teda tiež názor za všetky drobné.
ŠKODA 120 GLS 08.02.12 13:26:38 napsal:
Přesně tak – to,
že tu někteří lidé nadávají na škodovku, kyvku a jiné… zřejmě bude
naznačovat, a tím se teď nechci nikoho dotknout, že majitelé jsou hold
diletanti na práci, co se škodovky týče!toto je teda tiež názor za všetky drobné.
13:26:38
08.02.2012
08.02.2012
ŠKODA 120 GLS
aceboss 08.02.12 12:36:40 napsal:
→ kozel 130 GL: Já stím SEDRem taky už nevím co a jak
,ale mám slíbeno že se na to kouknem a dojdem na závadu říkal
mechanik Ale upřímě dobře uděláná kyvka taky jede
krásněkozel 130 GL 08.02.12 12:41:41 napsal:
→ aceboss: jo to je jasný, poctivá kyvka je parádní. To
jen že můžu vlastně srovnávat obojí, máme doma 120 i 130, obojí
udělané. V žádným případě tu nechci vyvolávat další bouřlivé
diskuse
Jinak přeju ať to s karbem dobře dopadne Přesně tak - to, že tu někteří lidé nadávají na škodovku, kyvku a jiné... zřejmě bude naznačovat, a tím se teď nechci nikoho dotknout, že majitelé jsou hold diletanti na práci, co se škodovky týče!
→ kozel 130 GL: Já stím SEDRem taky už nevím co a jak
,ale mám slíbeno že se na to kouknem a dojdem na závadu říkal
mechanik Ale upřímě dobře uděláná kyvka taky jede
krásněkozel 130 GL 08.02.12 12:41:41 napsal:
→ aceboss: jo to je jasný, poctivá kyvka je parádní. To
jen že můžu vlastně srovnávat obojí, máme doma 120 i 130, obojí
udělané. V žádným případě tu nechci vyvolávat další bouřlivé
diskuse
Jinak přeju ať to s karbem dobře dopadne Přesně tak - to, že tu někteří lidé nadávají na škodovku, kyvku a jiné... zřejmě bude naznačovat, a tím se teď nechci nikoho dotknout, že majitelé jsou hold diletanti na práci, co se škodovky týče!
13:04:32
08.02.2012
08.02.2012
minno
-> aceboss: ten SEDR na 136 motor, s ktorým máš problém, ale nebol nový, že nie? Ale jazdený.
So starými jazdenými karburátormi v pochybných stavoch býva obvykle problém, to je pravda. Bežný "repas" v domácich podmienkach väčšinou nebýva 100% úspešný a takto repasovaný karburátor potom síce ako-tak funguje, ale nie je to žiadna sláva. Viem o čom vravím, tiež som to tak pred pár rokmi robil. Ono síce možno zrovnáte prírubu, dosadaciu plochu víka karburátora, no nezrovnáte menšie či väčšie deformácie tela karburátora, o ktorých ani len netušíte. Taktiež netesnosti okolo osičiek klapiek atď.
Preto som sa aj ja naštval a kúpil som karburátor fungl nový (SEDR), to bolo v roku 2007 a odvtedy som na ten karbeč nemusel siahnuť a ani nesiahol ani jediný raz a natočil som na ňom už okolo 60 tis. km a všetko funguje perfektne a spoľahlivo. Starý karbeč by som už nechcel.
So starými jazdenými karburátormi v pochybných stavoch býva obvykle problém, to je pravda. Bežný "repas" v domácich podmienkach väčšinou nebýva 100% úspešný a takto repasovaný karburátor potom síce ako-tak funguje, ale nie je to žiadna sláva. Viem o čom vravím, tiež som to tak pred pár rokmi robil. Ono síce možno zrovnáte prírubu, dosadaciu plochu víka karburátora, no nezrovnáte menšie či väčšie deformácie tela karburátora, o ktorých ani len netušíte. Taktiež netesnosti okolo osičiek klapiek atď.
Preto som sa aj ja naštval a kúpil som karburátor fungl nový (SEDR), to bolo v roku 2007 a odvtedy som na ten karbeč nemusel siahnuť a ani nesiahol ani jediný raz a natočil som na ňom už okolo 60 tis. km a všetko funguje perfektne a spoľahlivo. Starý karbeč by som už nechcel.